Ay Rosa de la Alhambra

El passat 27 d'octubre i gràcies a la iniciativa Memoria Joven Encuentros (Centro Cultural CajaGranada y Memoria de Andalucía) la nostra estimada Laia va presentar el projecte "Jeu de Balle: Escenas de la Desaparición" un treball mà a mà amb l'escriptor Matías Candeira.
Uns caps de porcellana trobats a Brusel·les suposarien el punt de partida d'aquest projecte plàsticotextual que s'endinsa en els conceptes del fi i la desaparició.


Feu una ullada al seu blog, si en voleu més detalls.


Aprofitem també per felicitar-la per el primer premi d'obra gràfica obtingut la setmana passada en XIII Certamen de Creación Joven Ciudad de Almería.  També trobareu al seu blog els gravats reconeguts.

______________________________________________________________

El 27 de Octubre y gracias a la iniciativa Memoria Joven Encuentros (Centro Cultural CajaGranada y Memoria de Andalucía)  nuestra querida Laia presentó el proyecto "Jeu de Balle: Escenas de la Desaparición"un trabajo mano a mano con el escritor Matías Candeira. Unas cabezas de porcelana encontradas en Bruselas fueron el pie para un proyecto plástico textual basado en los conceptos del fin y la desaparición.



Si queréis saber un poco más sobre el trabajo no dejéis de visitar su blog.


Aprovechamos también para felicitarla por el primer premio de obra gráfica del XIII Certamen de Creación Joven Ciudad de Almería. Encontraréis también en su blog los grabados galardonados.








No hay comentarios:

Publicar un comentario